Europa

Hur valde ni vart i landet ni flyttade?

2014-02-16 20:47 #0 av: monstermash

Jag vill gärna flytta till England i framtiden åtminstone för en period, men är grymt osäker på vart i landet jag vill bo. Tanken är att åka runt lite och känna efter vilken stad eller by som jag trivs i och sedan flytta dit längre fram. Kan även tänka mig att flytta runt i landet några år. 

Några tips på hur jag ska tänka när jag väljer stad?

Hur gjorde ni när ni valde vart i landet ni vill bo, oavsett vart? 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2014-02-19 16:56 #1 av: Tilde

Jag har ju inte direkt någon erfarenhet av att flytta till ett land bara för jag förälskar mig i landet, då det var en person jag blev kär i. Lipar Men ärligt talat så tycker jag att det låter som en ganska rolig idé att resa runt och känna efter vilken stad man trivs bäst i. Klickar man med en stad så väljer man ju såklart den. Om man däremot inte skulle klicka med en stad så blir det ju svårare.. Funderar

♥ Tilde

Anmäl
2014-02-19 19:19 #2 av: monstermash

Om man inte klickar i staden man flyttar till, så är det bara att hålla ut och söka jobb i en annan stad och sedan hitta boende där om man hittar ett jobb, så det går ju att ordna. Jag har ingen kärlek som ska flytta med mig, sedan blir det säkert något tillfälligt jobb i början tills man får något långvarigt också.

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.