Annons:
Etikettövrigt
Läst 1017 ggr
[Tilde]
2013-03-18 16:39

Framtiden

Tänkte du någonsin flytta tillbaka till Sverige, eller vad har du för framtidsplaner? :)

Annons:
[Tilde]
2013-03-18 16:40
#1

Själv skulle jag gärna flytta till Sverige igen någon dag, men å andra sidan spelar det inte så stor roll för mig, då Danmark är ganska likt ändå. Kan tänka mig att bo vilket som :) 

Skulle dessutom gärna flytta till Asien någonstans nu när jag är 20+, det vore en intressant upplevelse!

Pelle Långlös
2013-03-18 16:42
#2

Nu när jag bott här i mer än ett decennium och sett hur Sverige har det så vill jag aldrig flytta tillbaka. När jag bodde i Sverige såg jag aldrig detta för man var så inne i Sverige och Sverige var världens bästa land osv. Men som sagt så ser jag alla nackdelar med det svenska välfärden så vill jag som sagt inte flytta tillbaka.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[rosakontorstol]
2013-03-18 20:37
#3

Nu är ju jag bara utvandrare på det vis att jag studerar utomlands 3 år, men jag vill definitivt stanna där jag bor, eller åtminstone någonstans här i syd-östra delen av Asien. tycker så mycket om det här så det blir nog universitet här med, men vem vet ;)

[Tilde]
2013-03-18 20:41
#4

#3 Åh, men vad kul! :) Jag har alltid varit nyfiken på Asien. Tänkte åka som utbytesstudent till Japan ett år under gymnasiet, men det blev aldrig av… Sambon har dock bott i både Singapore och Hong Kong och skulle gärna flytta tillbaka till Singapore ett tag. 🙂

[rosakontorstol]
2013-03-18 21:07
#5