Annons:
Etiketteuropa
Läst 869 ggr
[Tilde]
1/3/13, 9:52 PM

Dansk bio

Idag var sambon och jag på bio och såg The hobbit :) Filmen var väldigt bra, men "sällskapet" i salen var lite mindre bra… Inom den första timmen reste sig 10 personer för att gå på toa och liknande… Inte nog med det så sitter tjejen bakom mig och sparkar på min stol (det är en sån man kan luta tillbaka och hon envisades med att sparka upp den varje halvtimme). Sedan ringer även en mobil, kanske fem signaler går fram innan de stänger av den. Men istället för att vara tysta så pratar kvinnorna MED VARANDRA om mobilen! Herregud! Jag som (förmodligen) var den enda svenskan i salen var den som fick hyscha dem!

Nu är det såklart inte så illa på varje biosalong i Danmark Flört Men har man en dålig erfarenhet så delar man gärna med sig, haha

Annons:
[Tilde]
1/3/13, 9:55 PM
#1

Inte nog med det så höll vi på att bli påkörda av en taxi när vi gick över ett övergångsställe (grönt ljus)! Idioten stannade bara en liten bit ifrån oss och var tvungen att tvärbromsa! Snacka om att sambon (och jag) blev arg(a)!

[Zorita]
1/4/13, 8:38 AM
#2

Det är därför jag knappt går på bio längre, jag blir alltid så sur på såna som stör. Här brukar bion vara nästan tom när man ser den på orginalspråk, men den var nästan full till the Hobbit. Folk satt och pratade högt, gjorde sig lustiga över nån scen och verkade ha problem med blåsan. Jösses, vill man prata kan man väl se filmen hemma i stället!

[Tilde]
1/4/13, 10:03 AM
#3

#2 Ja, jag föredrar också att se hemma, men denna gången bjöd jag min sambo på bio. :/ Åh jag minns när jag var på bio i Spanien och såg Forgetting Sarag Marshall! Biosalen var i princip tom bara för filmen inte var dubbad. Flört

Usch vad jobbigt! Man får ju visa lite respekt för de andra som är där, de har också betalat för att se filmen!

Upp till toppen
Annons: