Annons:
Etikettallmänt
Läst 689 ggr
Pelle Långlös
2012-12-13 16:45

Godkväll 13.12

Vad har ni haft för er idag? Själv har det varit massor i stan: läkarbesök, hörseltest, handla julklappar och presenter, handlat lite fil och ost, fyllt på busskortet och en besök på Pelaren.

Var en snabbis till mina döttrar och lämnade födelsedagspresenter till min yngsta tjej (6år). Nu är jag hemma igen. Nu är jag slut.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[Tilde]
2012-12-13 23:12
#1

Jag och sambon var i Lyngby och julhandlade! Det var supermysig julstämning där med massa dekorationer i alla gallerior! Lägger upp en bild på det imorgon! Skrattande

[Zorita]
2012-12-14 13:40
#2

Tog en promenad till grannbyn, soligt och skönt. Det är bra temperatur nu i Spanien, kring 15-20 grader, mycket bättre än 30-35 som det var i somras! Fast det är så kallt, huset är inte ens nästan isolerat. Bla. har vi en 1 cm springa under dörren. Av nån anledning har de inte fattat att det visserligen är varmt på sommaren men det är också kallt på vintern i lika många månader! Inte har vi element heller förutom ett litet som drar otroligt mycket ström. Så innetemperaturen ligger på samma som den ute, på natten kring 10 grader. Inatt sov jag med fleece, tröja, linne, byxor och strumpor. Skönt med varma Spanien…

Upp till toppen
Annons: